Re: BX AT dla Slot1

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sat 29 May 1999 - 23:31:55 MET DST

Dnia Sat, 29 May 1999 05:21:17 +0200, "winDoZo" <windozo_at_kki.net.pl>
napisał/a:

>Co do halasu to ja jestem malo tolerancyjny:(

Ja tez i juz sie boje co bedzie jak ta dretwa /upal/ pogoda sie
utrzyma.. Bedzie trzeba sciagnac obudowe :(

>Niestety napis sie nie pokazuje, ale komp startuje i robi taki zwis ze musze
>czekac az ostygnie aby w ogole moc wejsc do Biosu i cos tam zmienic.

A gdy wlaczysz z wcisnietym insertem bios sie nie resetuje ? :-O

>Tak, na starych plytach 3 slot to byla ciekawostka, ktora niejednokrotnie
>ciekawostka pozostawala tzn. 3xDimm nie dzwigala. Stare doswiadczenia
>daja znac o sobie?

Chyba tak :) Zreszta rozwiazalem przyszly problem - wymienilem 2x64 na
1x 128MB.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl