Re: cdr czy cdrw? doradzcie prosze....

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 23:51:42 MET DST

Namor wrote in message for winDoZo:

>atut

>Facet, wiesz co ty w ogle gadasz. Ja mam Yamahe CDRW-Atapi. Nagrywalem na
>plyte CDRW-Yamaha blisko 50x. Za kazdym razem OK, a wymazywanie trwa 2-3
>min. Jak nie wiesz to nie pieprz.

Ostro jedziesz. No coz kazdy chwali co ma, albo jak sie nie ma co sie lubi
to sie lubi co sie ma :)
Takie jest moje zdanie na temat CDRW i wcale nie musi byc autorytatywne.
Jest mi w mojej pracy zupelnie zbedne i komus tez moze byc nie prawdaz?
W dodatku kumpel ma duza firme komputerowa i jak myslisz co u nich czesciej
oglada serwis Yamaha cze Teac?

pozdrawiam

--
winDoZo