Re: wydajnosc procesorow

Autor: Pixel (pixelek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 23:21:47 MET DST

|A porównaj cene K6 266 oraz iP233mmx.
|Ceny iP233mmx sięgają 250zł a K6 266 można mieć na giełdzie już za 200zł.

Ooo? Nie bylem miesiac na gieldzie i juz sie ceny zmienily? :-)

|A ja Ci mówie, że jest droższy od AMD K6 266 (K6-1) a osiągi ma takie same
|a czasmi nawet gorsze.

No dobra, moze jest troszke drozszy ale ma duzo lepsze Fpu a jesli ktos
kupuje do procka do gierek to jest to wazna rzecz.

|Bo kto by takie cuś dzisiaj kupował :-)

Bardzo dobrze mozna je podkrecac, jesli ktos ma plyte z muzeum :-)

|Tu nie o szybkość chodzi lecz o płyty główne do których maksymalnie można
|wsadzić
|iP233MMX a jeszcze jest sporo posiadaczy takich starych i chcąc oszczędzic
|pieniądze
|na pozostawieniu starej płyty wsadzają do niej najmpcniejsze procesory
jakie
|one obsługują
|czyli iP233MMX i 200MMX.

Masz tu troche racji :-)

|A co do szybkości to jak za tak wygurowaną cene to już bym wolał dołożyć te
|100zł i kupić AMD K6-2 300.

Nie dziwne, tylko nasz przedmowca nie pisal, ze ma w planach K6-2 300.

|Bez dokładania można by kupić K6-266 które jest szybsze od
|iP233mmx.

Nie jest! Wiem co mowie bo mam kumpla posiadajacego takie cos i u niego
wszystko sie duzo gorzej prezentuje niz u mnie. Nie mowie tu bynajmniej o
wykresach gdyz na wiekszosci z nich sa przeklamania.

|ps. Czy Ty oby nie masz iP233mmx ?

Nie, ale prawie! Mam iP200mmx ustawionego na 2.5x100 czyli na 250Mhz.
Planuje jednak przeniesienie sie na AMDka lecz co najmniej K6-III
taktowanego 600Mhz. Ciekawe kiedy takie cos wyjdzie? :-)))