Re: Roznica miedy PII a Celeron

Autor: Pixel (pixelek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 14:15:04 MET DST

>Z praktyki wiem, ze 1/3 pamieci 100MHz nie wyrabia na 100 MHz nawet takich
>firm jak
>Wilk Elektronik a niestety plyty BX nie rozdzielaja osobno czestotliwosci
>dla pamieci i dla procesora moze sprawa sie juz poprawila ale pol roku temu
>to byl koszmar aby dobrac wlasciwa pamiec do plyty.

He, He, He :-)))
A ja kupilem sobie zwyklego DIMMa rok temu (nie 100Mhz). 3 miesiace temu
podkrecilem sobie iP-200MMX do 250Mhz (2.5x100) i jeszcze nic mi sie nie
zawiesilo co jest o tyle ciekawsze, ze mam Win98pl :-))) Nie rozumiem
tylko dlaczego wiekszosc CELERONow wiesza sie przy 100Mhz skoro moj
Intel-250
chodzi perfekcyjnie czasami nawet cale dnie bez zwisow?