Re: Roznica miedy PII a Celeron

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 14:44:11 MET DST

On Thu, 27 May 1999 21:30:11 -0400, dzieciol <pstry_at_puszcza.netom>
wrote:

>Rany koguta!!!!!!
>
>A coz to takiego ta swiatowa firma Wilk Elektronik. To juz swiat konczy sie w
>Klobucku?
>
>A swoja droga przestan praktykowac w Klobucku a bedzie mniej rozczarowan.

Potwierdzam - zaden z produkowanych przez WE modulow EDO za cholere
nie chcial pracowac w IBM Aptivie, mimo ze w dokumentacji tegoz stalo
jak wol, ze powinny pasowac jakiekolwiek standardowe. Kurierzy
kursowali w te i wewte, i nic, a wsadzilem pierwsze z brzegu no-nejmy
z Taiwanu i poszlo... Cos maja chyba nie tak z konstrukcja plytek.
Inna sprawa, ze jak juz posadzisz na plycie RAM od Wilka i pojdzie, to
potem nie ma z nimi _zadnych_ problemow. Przy DIMMach nie ma juz chyba
takiego ryzyka, ale jak kupujesz EDO, to lepiej zastrzez sobie
mozliwosc zwrotu, gdyby nie chodzilo. Summa summarum moja opinia o WE
jest pozytywna - sklada sie na to wieczysta gwarancja i w miare chetny
do pomocy support telefoniczny.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--