Re: Co to takiego WIN-MODEM?

Autor: Tomasz Stafiński (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Fri 28 May 1999 - 07:03:03 MET DST

PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> pisze:

>Widze, że Ty wogule to albo WinModemu w rękach nie miałeś albo jesteś
>jakimś shizofremikiem co to tylko najeżdza na coś mu (z niewiadomych mi
>przychyn)
>nie pasuje.

Przyczyny są wiadome i przedstawione w wielu postach w tym wątku...

>[...]
>
>A coś Ty takiego "wyłuszczył" za przyczyny ?
>Ja nie widze żadnych konkretnów tylko biadolenie w stylu "WinModem to gówno
>bo jest zły".

Chyba jednak dokładnie nie przeczytałeś wątku. Ciekawe, jak zaśpiewasz,
gdy zmienisz system operacyjny chociażby na Win2000 i okaże się, że
nie obsługuje on winmodemów czy windrukarek.

>file://==PhoeniX==\\ -wysłano Zortrix Phantomem.

Pozdrawiam

--
***********Tomasz Stafiński**********
**********jenot_at_box43.gnet.pl********