Re: Co to takiego WIN-MODEM?

Autor: Karol Michalak (Kmichala_at_acs.ucalgary.ca)
Data: Thu 27 May 1999 - 22:55:32 MET DST

PhoeniX wrote:

> Karol Michalak

> Ja też go mam ???
> Chyba nawet większego bo mi nie zerwał jeszcze ani razu.

Najwidoczniej.

> A przez jakie łącze telefoniczne mogą przechodzić megabajty ???
> Jak znasz takie to daj znać bo u mnie maksymalny transfer to ok. 4kb/s.

Wiesz co to ironia? Jaki to transfer jest potrzebny na ircu?.

> A co chciał byś w tym czasie robić ?
> Grać w Unreala ?

Do Unreala to mam sam w sobie za cienki komputer a ponadto ja nie lubię
mordobicia. Grałem za to w Age of Empires albo podobną jak coś większego
ciągnąłem.

> Ja przy ściąganiu newsów wchodze sobie na grupe o kawałach i ściągam te co
> mnie interesują,
> potem uruchamiam Nescape i pobieram maile z konta na KKI a jak się pobierają
> to wchodze na
> WWW o sprzęcie, jak nie ma nowych uaktualnień to włączam Seti_at_home a on
> ściąga mi porcje
> danych z radioteleskopu do analizy. I to wszystko w góra 6 minut.
> Mi tam się przy połączeniu nie nudzi.

A mi tak. Transfer newsów z Polski mam na poziomie 1-1.5 kB/s i żeby
pociągnać te 6-7 MB dziennie troszkę musi sobie modem popracować.

> A co nie działa ?
> Miałeś Ty wogule Phantoma w rękach ?

Widziałem taki modem w akcji. Żałosny. Posiadać nie zamierzam.

Pozdrawiam

Karol