Re: Co to takiego WIN-MODEM?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 15:38:25 MET DST

> Ta... Wade ma jedna - nie nadaje sie do niczego. Poza tym faktycznie -
> same zalety...

Widze, że Ty wogule to albo WinModemu w rękach nie miałeś albo jesteś
jakimś shizofremikiem co to tylko najeżdza na coś mu (z niewiadomych mi
przychyn)
nie pasuje.

[...]
> Bo o takich bez DSP nalezy zapomniec z przyczyn wyluszczonych powyzej.

A coś Ty takiego "wyłuszczył" za przyczyny ?
Ja nie widze żadnych konkretnów tylko biadolenie w stylu "WinModem to gówno
bo jest zły".

--
Pozdrawiam
file://==PhoeniX==\\  -wysłano Zortrix Phantomem.