Re: BX AT dla Slot1

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_pse.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 16:45:54 MET DST

Talajczyk Piotr wrote:

> BTW: czy ktoś z Was ma zamontowany termometr na celeronie - jak się
> waha temperatura?

Mam termometr na celeronie 366, bez podkręcania. Temperatura dochodziła do
43 st. C, ale nic specjalnego na tym komputerze nie robiłem (przez ok.
godzinę mp3 z jakaś wizualizacja). Jakie testy mam przeprowadzić? :)Aha,
nie wiem, czy ten termomert jest prawidłowo zainstalowany. Składałem
komputer z kumplem, obaj mieliśmy dość średnie pojęcie na ten temat.

Artur