Re: wylaczenie wiatraczka na procu

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_pse.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 16:28:01 MET DST

dzieciol wrote:

> To zalezy jaka plyta np ABIT BX6 standardowy dla niej program HWDoctor to
> robi, MBM4 tez i kilka innych. Wyglada na to, ze kazda nastepna nowa plyta
> bedzie musiala miec takie mozliwosci o ile bedzie miala ambicje znalezc sie
> na 'powaznym' rynku.

HWDoctor to trochę dziwny program... czy zdażyło Ci się ustawić za niski próg
np. dla temperatury procesora? U mnie efekty były następujace:- oczywiście
pojawiło się okienko alarmujace
- oczywiście zaczał bipać
- proste zignorowanie alarmu nic nie daje, bo okienko od razu pojawia sie na
nowo
- zmiana dopuszczalnego limitu powoduje zniknięcie okienka, nie powoduje
wyciszenia bipera
- można wyłaczyć bipanie bez wyłaczania monitorowania temperatury, ale w razie
przekroczenia limitu już nie zabipa...
- wyłaczenie monitorowania uniemożliwia zmianę dopuszczalnego limitu
- zmiana dopuszczalnego limitu, wyjście z programu i uruchomienie na nowo z
nowymi limitami również powoduje bipanie, mimo że limit już nie jest
przekroczony!

To tyle wrażeń z moich zabaw z nowym komputerkiem

Artur