Re: Zepsulem twardy dysk :(((

Autor: Artur Czeczko (Artur.Czeczko_at_pse.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 16:35:43 MET DST

Grzegorz Mazur wrote:

> Nie przejmuj się! Jak znam życie, to tam jest z 10 innych pinów od
> uziemienia... Nigdy nie ma tak, żeby było tylko jedno (no chyba że w
> notebookach, bo tam każdy kawałek miejsca jest ważny). Przykład: taśma od
> FDD - co drugi pin to uziemienie...

Widziałem kiedyś komputer, w którym taśma była zabezpieczona przed odwrotnym
włożeniem w ten sposób, że zalepiony był jeden otwór, oczywiście na płycie w
tym miejscu nie było pina. W ten sam sposób była zabezpieczona taśma od FDD i
chyba coś jeszcze. Nie pamiętam, który to był pin, na pewno gdzieś na rogu.
Jest szansa, że to właśnie ten pin wyłamałeś. Jeśli nie wyjałeś go z taśmy i
przez to nie masz możliwości odwrotnego podłaczenia, jesteś nowoczesny. ;-)))

Artur