Re: Ostroznie z callbackiem!

Autor: darek (darekl_at_telmax.com.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 10:06:13 MET DST

niekoniecznie jest tak, ze sprawdza sie przy dluszym siedzieniu - na moje to
zysk jest minimalny poniewaz z multinetem lacze sie tylko 33600, natomiast z
tpsa 0202122 najczesciej jest to polaczenie 42000 i wiecej - to po pierwsze,
po drugie nawet jesli pracuje zarowno na multinecie, jak i na tepsie z np.
33600 to i tak widoczne jest, ze tepsa ma wieksza przepustowosc i wydajnosc,
wiec na multinecie mimo, ze taniej aby sciagnac to samo musze dluzej
siedziec.

aha. jesli potwierdza sie plotki, ze tepsa wydluzy impuls do 6 minut, to
ciekawe co wtedy zrobi multinet ? czy rowniez obnizy koszty zabawy ?!??

multinetem bawie sie juz od pol roku (mam karte 100 h)

pozdrawiam