Re: Ostroznie z callbackiem!

Autor: Rafal Kolano (rkolano_at_lucent.com)
Data: Thu 27 May 1999 - 10:52:51 MET DST

Michal Zielinski wrote:

> Jakie zlodziejskie praktyki ?! Przeciez zawsze gdzies dzwoniac placisz za
> impuls. O tym wiadomo od poczatku istnienia Multinetu, ktory sprawdza sie
> przy dluzszym siedzeniu na Interku.
> Pozdrowienia

Nie jest to ocywiscie zlodziejstwo, bo od poczatku wiedzialem, ze polaczenie z multinetem
kosztuje mnie 1 impulsik (wydawalo sie to oczywiste). Uwazam jednak, ze multinet powinien
zalatwic to w inny sposob, powinien zmienic numer multinetu na zaczynajacy sie od 0800-...
(darmowy). Wtedy to dzwonienie na multinet bylo by darmowe a oddzwonienie kasowalo by
impulsy z karty. Usunelo by to problem z laczeniem z multinetem, kiedy to aby multinet
oddzwonil czasem trzeba dzwonic pare razy (kasuje nam to impuls za kazda probe) i wtedy
multinet przestaje sie oplacac. :(((

Jezeli multinet czegos z tym nie zrobi to straci uzytkownikow.

--
   .-.   .-.
  (_  \ /  _)    Rafal Kolano