Re: konwerter LPT -> IDE

Autor: Grzegorz Janiszewski (labo_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 10:05:01 MET DST

Owszem, istnieje
FF Computers sprzedaje obudowy Multiport, w które - w zależności od modelu - można
włożyć praktycznie wszystko IDE i SCSI, a następnie podłączyć do portu drukarki.
Całość obsługuje dość sprytny drajwerek. Obudowa jest stosunkowo tania (jak na SCSI,
bo w tym celu ją kupiłem) - testowałem ją z nagrywarką TEAS R56S - nie ma oczywiście
mowy o nagrywaniu x6, ale w sytuacjach krytycznych, coś takiego może się przydać.

Za obudowę z gniazdem SCSI, Centronics i wyjściem audio dałem dwieścieparędziesiąt
złotych, o ile dobrze pamiętam

aha, i adres: www.ffcomp.com.pl
więcej informacji: www.multiport.de

Pozdrawiam