Re: Jak zmienic dysk w COMPAQ-u

Autor: Quick (jaceks_at_polbox.com)
Data: Thu 27 May 1999 - 08:08:34 MET DST

Compq ma system ladujacy biosa na ukrytej partycji 1 -go dysku twardego
musisz utworzyc dyskietki wykozystujac do tego celu program w biosie
jesli ten dysk ma byc pierwszy to musisz zainstalowac na nim ten badziew.
Pozdrawiam Quick

CHODZIN <chodzin_at_polbox.pl> napisał(a) w artykule
<7ih9l3$pvu$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...