Re: Jak zmienic dysk w COMPAQ-u

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 10:40:25 MET DST

On Wed, 26 May 1999 18:57:40 +0200, "CHODZIN" <chodzin_at_polbox.pl>
wrote:

>Mam takiego starego COMPAQ-a DESKPRO XE560 (Pentium 60 stacjonarny, nie
>laptop)
>z dyskiem 500MB. Chcialem zmienic w nim dysk na 2,5GB ale komputer ten nie
>ma biosu (albo nie umiem go wlaczyc) i przy kazdej zmianie dysku z tej
>500-ki pisze HDD Controller Error.
>Myslalem ze moze ta plyta nie rozpoznaje tak duzych (jak dla niej :))
>dyskow i podlaczylem dysk 260MB - efekt ten sam - HDD Controller Error.
>Jak sobie z tym poradzic ?

Compaki, ktore widzialem (jeszcze 486, ale nie sadze, zeby byly
wielkie roznice) maja na firmowo montowanych HDD mala ukryta partycje,
na ktorej jest troche softu do ustawiania parametrow (w CMOS albo
plikach konf. - nie chcialo mi sie grzebac). Przy starcie kompa w
prawym gornym rogu ekranu powinien pare sekund migac bialy prostokacik
- jak tylko sie pojawi wcisnij F10 (chyba :-). Powinienes dostac sie
do ustawien. Dalej to juz musisz kombinowac, ale dla pewnosci zrzuc
sobie ten soft na dyskietki (jest tam gdzies taka opcja).
Powodzenia!
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--