Re: TEX

Autor: Tomasz Stafiński (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Thu 27 May 1999 - 07:52:44 MET DST

Jacek Poszytek <szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl> pisze:
>1) To nie jest przestarzaly format (zwykle ASCI).
>2) Jako edytor ma wiele opcji, ktore znana i wielce popularna firma
>zarabjajaca na sprzedazy oprogramowania dla biurw wprowadzi nie
>wczesniej niz piec lat po tym jak byly one wprowadzone do Tex-a.
>3) Tabele dosc prosto da sie przerobic na Word-a (recznie, choc moze i
>da sie napisac jakies makro).
>4) Zapis wzorkow jest (z tego co widzialem na jednej ze stron WWW)
>bardzo podobny do HTML wiec najprosciej bedzie to przerobic na HTML-a i
>pozniej na Word-a.

CO? Obawiam się, że to niemożliwe. TeX ma najbardziej zaawansowane
możliwości ze wszystkich procesorów tekstu jakie widziałem i jeśli
były wykorzystane jakieś niestandardowe style (np. AMS)to konwersja
jest IMO niemożliwa.

Stare wersje AmiPro i WP miały TeXowaty edytor równań i może niektóre
z nich dają się przenieść... ale nie licz na zbyt wiele.

Może pora nauczyć się TeX'a?

> Jacek

Pozdrawiam

--