Re: Zepsulem twardy dysk :(((

Autor: [hk] (nobody_at_nowhere.com)
Data: Thu 27 May 1999 - 10:45:09 MET DST

Grzegorz Mazur <NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM> wrote in message
> Chodziło mi o to, że niedawno ktoś tu pisał, że taśma FDD w notebooku ma
dwa
> razy mniej pinów niż w stacjonarnym PC, a przecież napędy są takie same.
> Ktoś odpisał, że co druga żyła to ziemia...

zgadzam sie. sam poogladalem kiedys specyfikacje roznych wyjsc/wejsc na
plycie glownej - i faktycznie co drugi pin to ground :-)

> Możesz mi wytłumaczyć z czego się śmiejesz? Wydaje mi się, że wiadomość,
> którą podałem, jest poprawna...

oczywiscie - sorrki za niejednoznacznosc - ale smialem sie z zaistnialej
sytuacji - nie z ciebie czy poprawnosci twojej odpowiedzi. przepraszam,
jesli moj post cie urazil.

--
|-----   greets, replying remove SPAM
 SPAMhk_at_collegemail.com