Re: wylaczenie wiatraczka na procu

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Wed 26 May 1999 - 14:54:48 MET DST

Fires wrote in message <7ig70f$s8l$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>zuko / Shark von Cygnus napisał(a) w wiadomości:
><374b3e46.962956_at_news.tpsa.pl>...
>
>Biroąc pod uwagę, że wiatraczek jest zwykle podłłączony bezpośrednio do
>zasilacza (przetwornicy), ttrudni będzie Ci znaleźć taki program.

Niekoniecznie! Ostatnio wiatraczki są właśnie podłączane do specjalnego
gniazda na płycie głównej (w ATXach, ale pewnie nie tylko). Np. moja ma 3
gniazda na wiatraki: CPU Fan, System Fan 1 i System Fan 2. Nie jest
wykluczone, że gniazda te posiadają jakieś sterowanie...

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
Grzegorz Mazur