Re: OSR + W98

Autor: Grzegorz Gierlik (gregg_at_lo13.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 26 May 1999 - 15:33:11 MET DST

Maro <gzz_at_hehe.com> wrote:
> Sorry że tak z rańca hehe!

> Mam trzy "partycje" fat32. (primary + secondary/2 logiczne)
> zaistalować obydwa system na partycjach primary. Nie jaże jak mogą być dwie
> partycje primary więc pytam:
> Jak coś takiego ugryźć?

Nie widze problemu. Ja mam 3 partycje primary
(winda, Linux, linux swap). Czwarta to extended z dyskami logicznymi.
Do tego Lilo i moge startowac co chce.
Rozne windy tezbym mogl.

Systemy Operacyjne firmy MS widza tylko jedna partycje primary na jednym
dysku i z niej chca startowac. Gdzie indziej jest normalnie.
Dysk dzielilem przy pomocy fdisk-a z Linux-a.

--
Grzegorz Gierlik