nieudany upgrade biosu

Autor: Tomasz Bobula (ykbobula_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 26 May 1999 - 14:11:04 MET DST

Hej
Ostatnio pisałem o problemie z CIH'ym i z utratą biosu. Jako dobrzy
koledzy :-) poradziliście mi abym naprawił go metodą "hot swap". Tak też
zrobiłem. Do kompa z biosem awarda wpakowałem swój bios (również awarda)
i programem do flashowania dokonałem upgrade. Z tym że :
program coś tam pomielił chiwlę na dyskietce a następnie cisza i żadnej
reakcji ? Odczekałem 5 minut. Wyłączyłem sprzęt i przełożyłem bios do
mojego kompa. Ale bez widocznych rezultatów :-((( Dalej to samo czyli
czarny ekran.

Robiłem taki eksperyment po raz pierwszy i muszę się przyznać że nie za
bardzo wiem jaki jest "wizualny" efekt zakończenia programu do
flashowania.
Może winą należy obarczyć dyskietkę systemową zrobioną pod w95 ?

Czy w związu z tym ratuje mnie programator epromów w serwisie ?

Tomek