Re: nieudany upgrade biosu

Autor: Rafal Lukawski (rafal_at_newsgate.gliwice.pl)
Data: Wed 26 May 1999 - 19:14:57 MET DST

Tomasz Bobula <ykbobula_at_cyf-kr.edu.pl> wrote:

> Robiłem taki eksperyment po raz pierwszy i muszę się przyznać że nie za
> bardzo wiem jaki jest "wizualny" efekt zakończenia programu do
> flashowania.

komunikat o zakonczeniu zapisu albo wyjscie do dosu.

- zwroc uwage, czy awdflash.exe prawidlowo rozpoznal FlashEprom -
  oznaczenie jest pod naklejka na ukladzie.

- czasami sa roznie biosy dla roznych ukladow scalonych (chodzi o
  jakas wielkosc bloku).

- zwroc uwage jakim napieciem powinien byc programowany scalak (5/12V)

> Czy w związu z tym ratuje mnie programator epromów w serwisie ?

to zawsze moze pomoc :-))

--
   Rafal Lukawski email: rafal(@)newsgate.pl, voice: (+48) 601 845 428
Jak czytac poczte na komorce ? http://dumb.iinf.polsl.gliwice.pl/email2sms