Plyta HOT-433 i HD 8.4G

Autor: Rafal Kolano (rkolano_at_lucent.com)
Data: Wed 26 May 1999 - 14:11:24 MET DST

Podlaczylem dysk twardy IBM 8.4G do plyty HOT-433 i ...
w BIOSIE autodetect HDD rozpoznaje ja O'K, jednak po wyjsciu z BIOSA system
testuje pamiec, wyswietla dysk i sie wiesza. Kiedy wylacze w BIOSIE LBA to
system sie nie wiesza, ale nie rozpoznaje systemu na dysku i po odpaleniu
systemu z dyskietki widzi wszystkie katalogi, jednak wejsc moge tylko w niektore
:(((

Co mam zrobi ??? Czy jest to problem ustawienia czy upgrade'a BIOSA ???

--
   .-.   .-.
  (_  \ /  _)    Rafal Kolano