Re: Co to takiego WIN-MODEM?

Autor: Marcin Folek (folekm_at_globalserve.net)
Data: Wed 26 May 1999 - 03:45:43 MET DST

Janusz - Vahanara wrote:
> No tak, trzy tysiące query i do tego kilkaset osób na DCC Chat ;-)))
> Co robię? Ściągam pocztę, news, raz na tydzień update do antywirusa,
> czasem trochę czasu na #polska i to wszystko.
Tez jestem nieszczesliwym posiadaczem takiego cuda (jakis Lucent na isa
(w info jest GVC5719-HSM0140,ISAPNP):(( i faktycznie, dziala to
stabilnie..ale na p2-233 zajetosc procesora po samym polaczeniu bez
sciagania czegokolwiek skacze do 15%..a jak sciagasz plik powiedzmy
@4.6-4.9KBps to potrafi podskoczyc do 30-40%..a to juz wkurzajace..np
clip ogrywany w qt4, ktory sie plynniutko odgrywa gdy modem jest
nieaktywny potrafi niezle klatkowac..no i czasami chcesz uzywac go pod
czyms innym niz winda, a wtedy raczej musisz kupic cos
"normalnego"..Moze to nie ma znaczenia dla kogos kto uzywa modemu do
odebrania poczty, ale jak uzywasz go przez kilka godzin dziennie to juz
przestaje byc przyjemne. To sa jedyne minusy, bo co do polaczen to
bardzo rzadko laczy sie nizej niz 49.3kbps i nie ma mowy o zerwanych
polaczeniach
> jest
> Życzyłbym sobie, gdyby były tak szybkie PeCety, jak makówki.
> A jednozadaniowe środowisko pracy to już dawno, dawno nieprawda.
Juz sa takie jak maci..przynajmniej wieszaja sie rownie czesto:))
Moze polecilby mi ktos jakis wewnetrzny "pelny" modem, najlepiej cos
tanszego niz 3com(usr).

--
Kelof
folekm_at_globalserve.net