Mwave?

Autor: Maro (gzz_at_hehe.com)
Data: Wed 26 May 1999 - 04:17:16 MET DST

Czołem!
Czy ma ktoś kartę opartą na IBM Mwave ?
Ja mam miroMEDIA Online PnP na chipie IBM DSP2780.
Chodzi o to że pod W98 odtwarza mi dźwięki przez, no powiedzmy pół sekundy i
cisza. Nic się nie zawiesza tylko jest cicho, nagrać też się nic nie da.
Dodam że mikrofon cały czas chodzi. Pod W95 wszystko grało.
Ze stron które ja widziałem to na miro jest wszystko ale o kartach miro
video, a na IBM to tylko Mwave do Think Pad'a i Aptivy. Trzeba się chyba
będzie kontaktować z ich (miro) supportem i wybadać w czym problem :-)
Pamiętam że kiedyś ktoś coś pisał o miro connect tutaj więc ktoś to jednak
ma. W sumie to i tak mnie ta karta intryguje czy działa czy nie, chociaż z
modemu nie korzystam bo stałe wkroczyło w me progi. Chodzi mi o dźwięk który
moim zdaniem jest więcej niż przyzwoity :-)
pozdrowionka

Grzegorz Marowski
ICQ#39306008