Re: BX AT dla Slot1

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 25 May 1999 - 17:18:53 MET DST

Dnia Tue, 25 May 1999 12:17:15 GMT, piotrtal_at_promail.pl (Talajczyk
Piotr) napisał/a:

>no pewno, że też bym się cieszył mając C366_at_458. :)

Eee ale mi chodzilo o to, ze wole miec chlodniejszy procek :)
Szczegolnie teraz gdy idzie lato stulecia :)

>IP200MMX przy pracy na nominalnej częstotliwości - letni.
>po podkręceniu na 225 (3x75 - tylko o 25MHz więcej) grzał się
>niemiłosiernie (mój "były" cyrix166 był przy nim chłodny. :))

A to znow dziwne. Ja przeciez z poltora roku mialem ip200_at_225 czy
czasem @260 i na 225 naprawde malo sie grzal - pasta + wiatrak od
CRYixa :)

>tak więc IMHO nie każdemu prockowi przetaktowanie "robi tak samo" -
>niektóre nadają się do tego lepiej, niektóre mniej - i nie chodzi mi
>tutaj o stabilność po podkręceniu czy w ogóle możliwość podkręcenia.
>te podkręcone potrafią się grzać: jedne więcej, drugie mniej.

Dokladnie :)

>BTW: czy ktoś z Was ma zamontowany termometr na celeronie - jak się
>waha temperatura?

No ciagle zapominam kupic termometru z wyswietlaczem.. :(

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl