Re: Problemy Gravisem

Autor: Beku (bekprzem_at_polbox.com)
Data: Tue 25 May 1999 - 16:46:45 MET DST

Podobnie jak ty, prawdopodobnie w tym samym czasie i tych samych powodow
zakupilem taka karte. Mialem podobny problem, teraz juz nie mam, poniewaz
lezy ona w szufladzie mebli. Co do nowych sterownikow to moze zadziala, albo
nie. Mialem sytuacje : 2 takie same karty, 2 podobne konfiguracje
komputerow. Karty instalowane w ten sam sposob jedna miala czkawke, druga
nie.
Teraz uzywalem jej jedynie do starych programo DOS bo do tego moim skromnym
zdaniem moze ona jeszcze sluzyc