Re: Ostroznie z callbackiem!

Autor: Roman Woznicki (rwoznicki_at_poznan.home.pl)
Data: Mon 24 May 1999 - 23:36:54 MET DST

> No chyba akurat to było oczywiste, nawet kiedyś na tej liście
> wyliczałem od ilu minut dziennie i przy jakiej ilosci połączeń taki
> callback się opłaca ...
> Dlaczego sądziłeś że te impulsy będą "darmowe", czy w jakiś
> materiałach informacyjnych było tak napisane ?!

A dlaczego nie? Tak posrednio sugeruje reklama. Jezeli reklama skutecznie
wylicza jakie ceny za impuls oferuje dana karta, powinna rowniez
poinformowac o tym, ze pierwszy jest zaliczany normalnie. I nie czepial bym
sie nawet gdyby to podano "drobnym drukiem na ostatniej stronie".
BTW, smiejemy sie z napisow w McDonaldzie, ze podawana kawa i herbata sa
gorace. Ale w Stanach takie ostrzezenia to standard; firma dzialajaca w
podobny sposob jak Multinet zostalaby rozniesiona na strzepy przez przegrane
procesy wytoczone przez klientow wprowadzonych w blad. Niestety, u nas takie
dzialanie na szkode klienta nie jest pietnowane, a nawet probuje sie je
usprawiedliwiac.

Krzychu