Re: Czy da sie zrobic full buckup systemu WIN98 ??

Autor: Sergiusz Mitin (sergium_at_no_spam_ld.onet.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 16:00:57 MET DST

Jak najbardziej.

>Po zainstalowaniu Win98, Office i innych programow, ktore zawsze
>instaluje postanowilem caly system (tzn. katalog Windows i Program
>Files) zrzucic na plytke RW. Pomyslalem, ze potem tylko wystarczy zgrac
>te katalogi na dysk i juz mam swiezutki system. Jednak nie ma tak latwo.
>Operacja sie nie udala. Niewiedziec czemu windowsowi nie podobaly sie
>rejestry i jeszcze pare innych rzeczy.

Dlatego że w momencie kopiowania są w użytku i Windows tak po prostu nie
pozwoli je skopiować ani później nadpisać jeśli będziesz chciał to
odtworzyć. Powinno się używać specjalnego oprogramowania do robienia kopii
zapasowej systemu.
Do kopiowania na CD-RW mogę polecić NovaDisk+ (wersja 6.01) - całkiem
sympatyczny programik i nawet nie drogi (tylko 50$ przy rejestracji
On-Line).
Wersję trial (30-dniowa) znajdziesz na
ftp://ftp.faq.net.pl/SystemTools/NovaStor/Disk_nd9end.exe

> Moze cos robie zle? Czy ktos juz porobowal cos takiego?

Właściwie to wszystko źle robisz (sorry). Ściągnij program a pozbędziesz się
wszelkich (no prawie) zmartwień w tym temacie.

---
Pozdrawiam.
Sergiusz Mitin
Adres w nagłówku dla spamerów, prawdziwy ten:
sergium_at_ld.onet.pl