Re: Co to takiego WIN-MODEM?

Autor: Karol Michalak (Kmichala_at_acs.ucalgary.ca)
Data: Sun 23 May 1999 - 22:29:50 MET DST

Janusz - Vahanara wrote:

> Tak się zastanawiam i dochodzę do wniosku, że mam jakiś specjalny
> Zoltrix Phantom.
> K5 166, 96 MB RAM, Win95 OSR2.
> Zerwał połączenie od listopada '98 jeden raz.

Raczej masz farta. :-)

> A przerywam połączenie po kilku minutach sam, ale tylko z uwagi na
> kasę płaconą dla TelePSA :-(((
> Choć zdarzały mi się kilkugodzinne pogaduchy na IRCu.

No, szczególnie przy ircu przechodzą przez Twoje paluchy takie megabajty
danych, że procek ledwo dycha, a szyna danych jest na granicy stopienia
:-). A tak coś jeszcze robisz przy tym jak jesteś on-line?

> Jeśli ktoś chce modem, by ściagnąć pocztę, news a nie grać on-line,
> taki modem w zupełności wystarcza.

DGCC. Znam takiego, co mu nawet 386 wystarcza :-). Nie sądzę, żeby jak
jesteś on-line Twój komputer był nawet o jotę szybszy. Takiemu to
dobrze. Zwykle ludzie chcą jakiej takiej szybkosci i nie chcą patrzeć
jak w kapliczkę na komputer gdy on ściąga newsy tylko coś w tym samym
czasie porobić. :-)

> Że nie pójdzie pod linuchem? Cóż, większość użytkowników nie wie nawet
> co to takiego ;-)

To by nie była aż taka wada, gdyby... komputer działał znośnie z takim
sprzętem.

> A mnie znacznie bliżej do Maca niż do linucha.

Chcesz zobaczyć jak komputer może nie działać? Ale może dla Ciebie jest
odpowiedni, skoro lubisz jednozadaniowe środowisko pracy i jesteś
przyzwyczajony, że na wydruk czekasz 5-15 min.