Czy da sie zrobic full buckup systemu WIN98 ??

Autor: Bartosz Krzywicki (grubson_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 20:57:13 MET DST

Po zainstalowaniu Win98, Office i innych programow, ktore zawsze
instaluje postanowilem caly system (tzn. katalog Windows i Program
Files) zrzucic na plytke RW. Pomyslalem, ze potem tylko wystarczy zgrac
te katalogi na dysk i juz mam swiezutki system. Jednak nie ma tak latwo.
Operacja sie nie udala. Niewiedziec czemu windowsowi nie podobaly sie
rejestry i jeszcze pare innych rzeczy.
        Moze cos robie zle? Czy ktos juz porobowal cos takiego?
Przeinstalowanie calego WIN98 doprowadza mnie do szalu i mysle ze nie
tylko mnie.
        Pozdrawiam
                GruBBa

--