Re: BX AT dla Slot1

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Sat 22 May 1999 - 23:30:36 MET DST

zuko / Shark von Cygnus napisał(a) w wiadomości:
<3746d4b8.4195100_at_news.tpsa.pl>...
>On Sat, 22 May 1999 16:20:35 +0200, "winDoZo" <windozo_at_kki.net.pl>
>wrote:
>
>[...]
>masz moze plyte abit-bh6?

Tak, dokladnie ta.

>ja mam i w moim soft-menu jest opcja
>pozwalajaca wylaczenie sprawdzanie procka i taki komunikat mi sie nie
>pojawia.

A ktora to dokladnie opcja i w jakim menu. Jaka masz wersje biosu?

>btw. moj cel300a tez rusza na 504 mhz, ale tylko w dosie. przy
>starcie windy - zwis. pewnie jak mu zaloze jakis agregacik chlodzacy....

Ja mysle ze jak bym mojego nieco lepiej schlodzil to bez gadania by szedl na
504. Ale wiesz, ja cenie sobie komfort pracy i cisze a wiec brzeki
dodatkowych radiatorow jakos mnie nie sklaniaja ku innowacjom :)

pozdrawiam

--
winDoZo