Re: cdr czy cdrw? doradzcie prosze....

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 00:07:59 MET DST

zuko / Shark von Cygnus napisał(a) w wiadomości:
<3746c797.833585_at_news.tpsa.pl>...
>hej.
>przymierzam sie do kupna nagrywarki. tak sobie pomyslalem o teacu 6x,
>ale on nie ma cd-rw. bajer ten ma yamaha, ale ona jest 4x. sluchajcie,
>ja mam prosbe. mozecie mi przytoczyc jakies praktyczne zastosowania
>cd-rw?

Daj sobie spokoj i bierz Teaca duzo lepszy od Yamahy. IMO Yamaha ma ten atut
ze ma CD-RW, ale to jest chrzan i tyle.
Tanie plytki CD-RW daja sie nagrac 2-3 razy. A drogich nie oplaca sie
kupowac. Nie wspomne juz o czasie wymazywania CD-RW.
Zatem nie chcesz miec problemow z nagywaniem - bierz Teaca na SCSI.
Jeszcze zalezy jaka masz plyte glowna. Z doswiadczenia wiem ze Teac 4/12
mial problemy ze wspolpraca z A-Bitem PX5. Na innych chodzil OK.
pozdrawiam

--
winDoZo