Re: BX AT dla Slot1

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Sun 23 May 1999 - 01:39:31 MET DST

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości: <3749df9e.1306548_at_news.tpnet.pl>...
>Dnia Sat, 22 May 1999 16:20:35 +0200, "winDoZo" <windozo_at_kki.net.pl>
>napisał/a:

>U mnie ten wiatrak spowodowal spadek temperatury wewnatrz obudowy o 3,
>4 stopnie.

I to wystarczy zeby byl powod do zainstalowania nowego wiatraka.

>A ja ją sprawdzalem i IE 5 sie nie zawiesil.. tak nie a'propo to sie
>cholernik nie chce w ogole zawieszac ;)

Wiesz, dzisiaj wszedlem na te strone aby sprawdzic czy nadal sie
zwiesza(nowe pamieci) i ku mojemu zdziwieniu moglem spokojnie cala
przeczytac.
Przygotowalem post ze sprostowaniem i wyjasnieniem w czym byl szkopul.
Pozniej wszedlem jeszcze raz na te strone i ...wiadomo co. Usunalem post
sprostowujacy. Uwazam ze na tej stronie musi byc jakis chrzan, albo bug w
IE4. Tego sie inaczej nie da wyjasnic poniewaz od czasu zmiany pamieci zero
zwisu, jedynie na tj stronie - baaardzo dziwne.

>A wylaczyles "Speed error hold" czy jakos podobnie w biosie ?

Nie, a powinienem? Zreszta nie wiem czy tam jest taka opcja, zaraz sprawdze.

>Jak pochodza poprawnie 24 czy 48 godzin ostrego testowania to sie
>bedziesz mogl cieszyc :)

Na razie jeden zwis, alo to na tej stronie.. wiec nie winie pamieci.

>To dosc drogo.. chociaz moze ktos mial ze starszej dostawy.

To najtaniej za ile bylo na gieldzie, mozesz mi wierzyc bo sam tam stoje.
Ci co mieli ze starych dostaw cenili 520/530 nawet.

>Przy dolozeniu dalszych 64Mb bede mial klopot - czy wymienic 2x64 na
>1x128 i dolozyc 1x64 czy trzymac 3x64Mb na plycie.. 128Mb wydaje sie
>pewniejsze jako nowsze wiec jednak moze trzeba bedzie doplacic i
>wymienic..

Tez dzisiaj stanalem przed tym wyborem, ale skapitulowalem kiedy sie
dowiedzialem ile musze doplacic przy wymianie 2x64 na 1x128 - 85zl:(
Na szczescie wymienilem za darmo na 2x64 ale porzadne.

pozdrawiam

--
winDoZo