Re: Koledzy pomocy!

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Sat 22 May 1999 - 22:06:40 MET DST

Fri, 21 May 1999 08:29:03 +0200, "Wojciech Stec"
<wstec_at_friko2.onet.pl> napisał[a]:

>Tomasz 'Pilot' Minkiewicz napisał(a) w wiadomości:
><37670e80.7344394_at_news.tpnet.pl>...

>proca
>mi

>Ale z postu wynika, ze caly komp nie byl w serwisie tylko sam procesor
>( ja tez nie slyszalem o awari proca) wiec wymienili bez gadania na taki
>jaki mieli na skladzie. Bez plyty w serwisie nie mogli jej zaflaszowac.

Faktem jest, że flaszowanie zdalne bywa trudne ;-)
Ale w serwisie powinni się domyślić o co chodzi, kazać klientowi
przynieść płytę i wgrać biosa. Jeśli tego nie zrobili to albo są mało
domyślni (a w takim razie nie powinni pracować w serwisie), albo
olewają klientów (a w takim razie nie powinni pracować w serwisie).

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl