Re: Partycje !

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Sat 22 May 1999 - 22:06:42 MET DST

21 May 1999 12:50:33 GMT, "Marek" <rusnak_at_kbm.mt.polsl.gliwice.pl>
napisał[a]:

>tak, trudno sie zdecydowac

Pytałem, żeby wiedzieć, czy opis problemu jest od jednego, czy dwóch
ludzi.

>widzi wszystkie

Hmmm... to źle. Gdyby nie widział, to sprawa byłaby jasna. Skoro
widzi, to nie wiem o co może chodzić. Zastanawiam się tylko, czy
przypadkiem nie masz Windows OSR2 postawionego na starszym DOSie (np.
7.0); wydaje mi się, że byłoby to możliwe a to by tłumaczyło sytuację
(DOS nie widzi FATa 32, bo jest za stary, a Windows widzi, bo on DOSa
na tym etapie już nie potrzebuje). Nie mam niestety plików systemowych
starszych wersji W95, żeby to sprawdzić, zresztą i tak bałbym się
eksperymentować, bo u mnie jest jedna partycja FAT32 - jakby ją system
przestał widzieć, to leżę ;-)

Nie pamięta ktoś przypadkiem, co odpowiadał DOS spod starszych wersji
Win95 na polecenie VER?

>co to znaczy ? pewnie bardzo pesymistyczne podsumowanie ?

Nie Ta Grupa - to pytanie powinno pójść na p.c.o.w95

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl