Re: Program Word nie może otworzyć dokumentu

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Sat 22 May 1999 - 22:06:43 MET DST

Fri, 21 May 1999 10:06:54 +0200, Adam Stawiszyński
<stawek_at_mazurek.man.lodz.pl> napisał[a]:

>Właśnie w 97.

Spróbuj zajrzeć do tego pliku czymkolwiek i zobaczyć, czy on wygląda
na RTFa.
I jeszcze tak mi przyszło do głowy, że AFAIR jeśli plik ma atrybut
ReadOnly, to Word ma kłopoty z otwieraniem. Nie chce mi się sprawdzać,
ale zdaje się, że się kiedyś czymś takim zetknąłem.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl