Program Word nie może otworzyć dokumentu

Autor: Adam Stawiszyński (stawek_at_mazurek.man.lodz.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 11:03:26 MET DST

Dostałem mail'em plik worda, po zapisaniu na dysk i próbie otwarcia ten
wspaniały edytor wywala okienko:
| Program Word nie może otworzyć dokumentu.
| Spróbuj wykonać jednš lub obie z wymienionych czynności:
| * Z menu Plik wybierz polecenie Otwórz i otwórz dokument.
| (a co ja właśnie
zrobiłem?)
| * Upewnij się, że nazwa dokumentu ma rozszerzenie .DOC.
| (C:\Moje dokumenty\dokument.doc)
| (to jakie ma rozszerzenie
ten plik?)
Szczęka mi opadła, bo nie wiem co zrobić, nie pomaga klikanie, wcišganie
dokumentu do Worda (za każdym razem to samo).
Zaznaczę tylko, że plik można podejrzeć dowolnym edytorem ASCII.
To nie pierwszy taki dokument, kiedyś miałem podobny problem, dokument
nie otwierał się na jednym komputerze, ale na drugim nie było żadnych
problemów.
Podsumowujšc: PROSZĘ O POMOC (ten tajemniczy dokument to bardzo ważne
pismo od mojego promotora)