Re: 3dfx2 jako przystanek z 3dfx1 do TNT2 (?)

Autor: Maciej (macias_at_torun.pdi.net)
Data: Fri 21 May 1999 - 17:38:06 MET DST

Hej,

> A tu niespodziewanie wczoraj kumpel dal mi znac, ze ma do sprzedania
>Voodoo II 12MB (co prawda jakis noname - ColorMax, Apac czy inne 'cus'), ale
>- uwaga - za 250 pln.

IMHO niewarto, a to dlatego /uwaga: opinia niepopularna/, ze Voodoo
sie konczy. A juz dzisiaj V1 i V2 sa przezytkiem /rozwiazania karta
2d+ karta 3d/. TNT1 nie powinno byc zbyt drogie /nawet w Toruniu i to
w Vobisie widzialem bodajze Else Erazor II co prawda 8MB ale za 260
PLN/. Porownanie cenowe raczej zabija V2.

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski              http://www.torun.pdi.net/~macias/
majowe klamoty na stronie: sceptycznie o DVD, nowa rzecz o zasilaczu,