3dfx2 jako przystanek z 3dfx1 do TNT2 (?)

Autor: Toomy'eM (tmachals_at_elf.ii.uj.edu.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 08:14:55 MET DST

Witam,
  Mialem zamiar przesiasc sie z mojego starutkiego Monstera I na cos oparte
na TNT2 (Creative albo Diamond 770). Jednak narazie w sklepach cudow tych
nie uswiadczysz, a i jak sie pojawia to niska cena grzeszyc nie beda :-(
  A tu niespodziewanie wczoraj kumpel dal mi znac, ze ma do sprzedania
Voodoo II 12MB (co prawda jakis noname - ColorMax, Apac czy inne 'cus'), ale
- uwaga - za 250 pln. No i chyba sie zdecyduje na ten krok. Pobawie sie
drugim monsterkiem w oczekiwaniu na lepsze (tansze ?) czasy TNT 'dwojki'.
  Co o tym sadzicie? Aha, mam C300A @ 450 i 64MB. Bedzie widoczna roznica?
Wydaje mi sie, ze powinna.
  A i jeszcze jedno. Nastepny raz bede mial dostep do I-netu dopiero w
poniedzialek, wiec jesli macie cos do powiedzenia - odpiszcie dzisiaj ;-)

Pozdrawiam,
Toomy

--
Tomasz "Toomy'eM" Machalski