Re: Zamiana C300A na C366 - czy warto?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 09:43:09 MET DST

Cześć,

> Ale kręcenie na 83 MHz jest dość niebezpieczne i

Udało Ci się coś przepalić? :-))))

> wymaga albo posiadania wysokiej klasy sprzętu,

Wtedy działa szybciej ...

> albo obniżania częstotliwości szyn AGP, PCI i IDE.

Jak można obniżyć prędkość PCI i IDE? Możesz jedynie mniejszyć prędkość
transferu dysku (i to w małym stopniu). Gorzej z AGP. Jak masz płytę
która umożliwia 2/3 FSB na AGP to jesteś zawsze bezpieczny. Jak nie to
możesz się faktycznie naciąć się na karcie graficznej. Na szczęście te
najlepsze działają na 83MHz bez bólu.

> Przy odrobinie pecha nie ruszysz sprzętu nawet na 75 MHz, a na 100 MHz tak.

:-))) Dobry tekst. Ja powiem inaczej na 75MHz to ruszysz w zasadzie
niemalże wszystko. Na 100MHz bez odpowiedniego, wysokiej klasy sprzętu
(mała złośliwość :-) nie ruszysz wcale (chipset 100MHz i pamięci PC100).

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."