Re: Zamiana C300A na C366 - czy warto?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 09:57:23 MET DST

Fri, 21 May 1999 00:38:43 +0200, "A. Bigor" <zbyfek_at_pertus.com.pl>
piszesz:

>Bzdura. Jeszcze nie słyszałem o spalonym Celeronie (wiesz o tym,
>że INTEL stwierdził, iż procesor powinien funkcjonować nawet przy 3V?).

Ciekawe gdzie, bo w dokumentacji do Celerona jest napisane, ze 3V (a
wlasciwie napiecie nominalne + 1V) to absolutnie maksymalna wartosc,
Intel nie zaklada ani nie gwarantuje poprawnego dzialania oraz nie
dozwala na podawanie zegara przy tym napieciu.

Jezeli nie potrafisz zacytowac deklaracji Intela, to bedzie mozna
stwierdzic, ze rozsiewasz plotki :-(

Co do spalenia Celerona, to nie obawialbym sie tego do 2,2V, a
zaryzykowalbym nawet 2,4V. Oprocz fizycznego starzenia sie, sam
procesor z czasem staje sie technicznie przestarzaly. Uwzgledniajac
oba zjawiska, jestem przekonany ze Celeron 300 wypadnie szybciej z
uzycia niz ten sam podkrecony na 450.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski