Re: BX AT dla Slot1

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 00:56:40 MET DST

Dnia Fri, 21 May 1999 00:17:01 +0200, "winDoZo" <windozo_at_kki.net.pl>
napisał/a:

>racje. Z obecnego A-Bita nie jestem w pelni zadowolony, nawet dzisiaj po
>uspieniu na 2 godziny systemu nie udalo mi sie juz go obudzic :(

Gdzie masz myszke ? ps2 czy com ? Ja po przelozeniu z coma do ps2 tez
bluznilem /ale na windoze/ ze mi komputer sie nie obudzil - wszystkie
inne "eventy" mam wylaczone - powinien budzic sie tylko na mysz.
W biosie zapomnialem przestawic, ciemnota ze mnie :)

>Pomogl jedynie twardy reset. W ogole zwiesza sie czasami w dziwnych
>momentach. Nie jestem jeszcze pewien czy to wina plyty, ale duze
>podejrzenie.

Moze byc w koncu to tylko urzadzenie i jak wszystko moze byc wadliwe.

>To nie definicja tylko konsekwentne nawiazanie do Twojej wczesniejszej
>wypowiedzi na temat stosunku wymagan do osiaganej wydajnosci. Takie
>ciaganie za jezyk po prostu :)

Musze stwierdzic, ze te wymagania Abita wzgledem pamieci sa jak dla
mnie z jednej strony dziwne, ale z drugiej calkiem ok - wiem
przynajmniej, ze mam dobre pamieci. Oczywiscie dla ludzi, ktorzy
kupuja w sklepie i nie maja mozliwosci wymiany nie jest to rozwiazanie
zbyt dobre..

>Ja uwazam ze jest zupelnie inaczej. Jezeli klient chce miec tani komputer
>kosztem wydajnosci (o czym jest naturalnie powiadamiany) to BXCel jest tu
>idealnym wyborem. A na te 4 komputery ktore na tym zlozylem(powiesz ze malo,
>ale ja nie mam oficjalnej firmy) zaden mi nie wrocil.

Piaslem o tym niedawno - zlozylem ich wlasnorecznie kilkadziesiat od
stycznia b.r. a lacznie z kolega to mamy tego naprawde duzo "na karku"
- nie wrocilo nic. Za to z kilku takich zestawow np. na Atrendzie dwa
wrocily.. w tym jeden po CIHu ;)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl