Re: BX AT dla Slot1

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 08:23:04 MET DST

Cześć,

> Znaczy sie A-Bit good board :)

Very good :-) Moja lubić ABit też. Preferować Asus ale bardzo lubić Abit
... All right :-) Bo moja kochać każdy FPS w grze :-))))

> Z czym tu sie mozna nie zgodzic :)

Chyba jednak było zbyt zawiłe ... :-)

> Z doswiadczenia wiem ze bledem jest kupowanie plyty na wyrost tzw."przyszlosciowej".

Zgadzam się choć nie jest to prawda obiektywna.

> W ogole zwiesza sie czasami w dziwnych momentach. Nie jestem jeszcze pewien czy to wina plyty, ale duze
> podejrzenie.

A z czym współpracuje u Ciebie ten ABit?

> To nie definicja tylko konsekwentne nawiazanie do Twojej wczesniejszej
> wypowiedzi na temat stosunku wymagan do osiaganej wydajnosci. Takie
> ciaganie za jezyk po prostu :)

Nawiązujesz do własnej interpretacji a nie mojej wypowiedzi :-)))

<ciach>

Tego nie skomentuję :-)

> Nie spotkalem sie z takimi reakcjami, moze dlatego ze stawiam sprawy jasno a
> nie pakuje do obudowy niespodzianek.

Zawsze coś. Większość nawet tego nie robi.

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."