Re: BX AT dla Slot1

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 00:17:01 MET DST

Kris napisał(a) w wiadomości: <3743BC78.C08AFD69_at_hardware.com.pl>...
>Cześć,

>Chodził bandyta :-)

Znaczy sie A-Bit good board :)

>Nie. Byłoby tak gdyby to okupił prędkością a spróbuj znaleźć szybszą
>płytę :-)

Dlatego napisalem ze teoretycznie. Wiem ze praktyka(nie moja) pokazuje co
innego.

>Zawiłe ale chyba zrozumiełem :-) Co nie znacza, że się zgadzam :-)

Z czym tu sie mozna nie zgodzic :)

>Generalizujesz. Jak porównasz np. BX6 rev2 do P2B to różnica w cenie w
>zasadzie jest pomijalna :-)

Z tego samego powodu kupilem BH6 zamiast BX6v2. Roznica w cenie prawie banka
a w wydajnosci ponoc zadna.
4xDimm? - kiedy ja bym to zapchal
150MHz? - zanim wyjda procki, ktore beda na tym chodzic to upowszechni sie
nowy chipset Intela i po drodze wejda jeszcze jakies nowe standardy.
Z doswiadczenia wiem ze bledem jest kupowanie plyty na wyrost
tzw."przyszlosciowej".

[big ciach]
Rozumiem. Ty masz na co dzien do czynienia z Ausami ja od swieta i u
znajomych, zatem przyjmuje Twoje i w ogole wiekszosci uzytkownikow Asusa
racje. Z obecnego A-Bita nie jestem w pelni zadowolony, nawet dzisiaj po
uspieniu na 2 godziny systemu nie udalo mi sie juz go obudzic :(
Pomogl jedynie twardy reset. W ogole zwiesza sie czasami w dziwnych
momentach. Nie jestem jeszcze pewien czy to wina plyty, ale duze
podejrzenie.

>Dziwna definicja. Jeszcze raz : gdyby to było kosztem prędkości to tak
>ale jest odwrotnie.

To nie definicja tylko konsekwentne nawiazanie do Twojej wczesniejszej
wypowiedzi na temat stosunku wymagan do osiaganej wydajnosci. Takie
ciaganie za jezyk po prostu :)

>I nagle udostępnił?

Nie musial. Z czasem developerzy sami sie dostosowali.
Ale jak mowie zajelo to troche czasu. Przez ten czas konkurencyjne chipsety
wyrobily sobie opinie niekompatybilnych - co bylo IMHO glownym celem Intela.

>Nie wierz w to. Karty powstały na chipset'ach
>Intel'owskich a inni producenci grzecznie czekali aż pojawią się aby
>można było dokonać w Bios'ach poprawek.

No wlasnie.

>Zrozumiałem ale się nie zgadzam. Jeśli ktoś składa to powinien zapewniać
>support a BXCel'e potrafią zatruć serwisowi głowę (może masz
>"spokojnych" klientów).

Ja uwazam ze jest zupelnie inaczej. Jezeli klient chce miec tani komputer
kosztem wydajnosci (o czym jest naturalnie powiadamiany) to BXCel jest tu
idealnym wyborem. A na te 4 komputery ktore na tym zlozylem(powiesz ze malo,
ale ja nie mam oficjalnej firmy) zaden mi nie wrocil. A support? Co mnie
obchodzi support, to interes klienta nie moj.Ja skladam caly dzialajacy i
zgodny z wymogami klienta komputer i tyle. Naturalnie jak ktos chce rakiete
to nie bede mu polecal BXCela. Gdybym chcial zapewnic support pod wszystko
musialbym sprzedawac tylko najdrozsze plyty co dla wielu klientow jest nie
do przyjecia, z reszta przychodza do mnie bo tanio.
A wiele firm podaje w ogloszeniach podstawowa konfiguracje na tej wlasnie
plycie i niby to super tanio. Przy okazji zapomna dodac do wyposazenia
podstawowego CD-ka. Ciekawe czy takie praktyki sa powszechne wszedzie, czy
tylko w Krakowie.

>No właśnie. Potem może być płacz :-) Dobra nie chcę generalizować. Wiesz
>o co chodzi ...

Nie spotkalem sie z takimi reakcjami, moze dlatego ze stawiam sprawy jasno a
nie pakuje do obudowy niespodzianek.

pozdrawiam

--
winDoZo