Re: Antypiracka prowokacja Corela czy zakup kontrolowany ?

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 00:17:06 MET DST

Pawel Paluszynski napisał(a) w wiadomości: ...

>Gdyby tak bylo ze wszystkim to piraci by co prawda zarabiali ale firmy tyle
>by na tym nie tracily. Gdyby wszyscy mogli nabyc MS Windows za 100 zl po
>dostarczeniu pirackiej plyty to moglo by to skutecznie wyeliminowac
>piractwo. 100 zebli kazdy moglby wyrzucic poniewaz wiadomo, ze pozniej
mozna
>tanio kupic wersje upgrade. I wlasnie poprzez zachecanie do kupowania
>kolejnych wersji upgrade po niskich cenach mozna by zlikwidowac/bardzo
>zmniejszyc (niepotrzebne skreslic) piractwo komputerowe.

No tak, ale jezeli ktos chcial byc fair wobec producenta i postepowal
zgodnie z obowiazujacym prawem o ochronie praw autorskich a wiec nie kupowal
nigdy pirackich wersji programow, to teraz nagle ze zdziwieniem widzi ze zle
robil i musi jak najszybciej leciec na gielde i nadrobic zaleglosci.

pozdrawiam

--
winDoZo