Re: Antypiracka prowokacja Corela czy zakup kontrolowany ?

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 00:46:23 MET DST

Expert napisał(a) w wiadomości: <3743041F.69CD_at_friko.onet.pl>...

[big ciach]
>Prokurator bedzie zobowiazany chronic prawa autorskie Corela
>przez cal;y czas, niezaleznie od promocji.
>
>Ale jezeli jest inaczej, to chetnie wyslucham opinii

Z tego co wiem to przestepstwo naruszenia praw autorskich w dalszym ciagu
nie jest scigane z urzedu a tylko i wylacznie na wniosek poszkodowanego.
A wiec zdanie Corela czy ktos naruszyl jego prawa autorskie czy nie ma tu
zasadnicze znaczenie.

pozdrawiam

--
winDoZo