Re: Akceleratory 3D - co wybrac ?

Autor: Marcin Figiel (igi_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 22:04:29 MET DST

Kris <kris_at_hardware.com.pl> wrote in message

> Mało, że nie sprawia. Jeszcze nawet masz sensowne wsparcie dla 3DNow!

Wiem. Dlatego bardzo lubie moje Banshee :)

> Już tak. Pamiętasz pierwsze boje o nowe Bios'y zarówno dla płyt jak
> i740?

No fakt, dzialy sie dziwne rzeczy. Ale najwazniejsze, ze problem zostal
rozwiazany - wystarczy miec dostep do Sieci i (prawie) wszystko mozna zmusic
do dzialania ;)

> Raczej supportu. Stare Bios'y utkną.

Ale od szczescia tez - trzeba szczesliwie trafic na sprzet, ktory ma dobry
support ;) (to oczywiscie tylko odnosnie osob nie wiedzacych dokladnie co
chca kupic... ale takich chyba jest wiekszosc)

> BXCel najdłużej się bronił przed Intelkiem. W końcu skapitulował wydając
> Bios, który to umożliwia.

Hehehe... kolega juz sprzedal swoja plytke :) I teraz zbiera forse na cos
lepszego (namawiam go na Abita - masz moze do sprzedania uzywana BH6 za
niewielka cene? :)

> Problem z TnT jest innej natury. Karta da się zainstalować (nowy Bios) i

TnT niestety w raczkach nie mialem :(

iGi