Re: Akceleratory 3D - co wybrac ?

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 09:32:24 MET DST

Cześć,

> Wiem. Dlatego bardzo lubie moje Banshee :)

Ale teraz pewnie już myślisz o V3? :-)

> Hehehe... kolega juz sprzedal swoja plytke :) I teraz zbiera forse na cos
> lepszego (namawiam go na Abita - masz moze do sprzedania uzywana BH6 za
> niewielka cene? :)

Nie sprzedaje sprzętu. Chyba, że własny używany :-)

> TnT niestety w raczkach nie mialem :(

Szkoda. Ciekawy sprzęcik. Odpowiednio potraktowany pokazuje ząbki :-)

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."