Re: SB Live! trzaski EAX'a

Autor: Jabba (jabba_at_xox.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 16:35:05 MET DST

Dnia Wed, 19 May 1999 12:37:38 +0200, "qlawy" <qlawy_at_kki.net.pl> napisał(a):

>Cześć,
>
>Od dwóch tygodni jestem posiadaczem SB Live!'a. Karta ta ma kilka
>niedociągnięć ale jedna z nich niepokoi mnie najbardziej. Podczas
>przesłuchiwania WinAmp'em MP3'jek często bawię się efektami dzwiękowymi. I
>gdy tak sobie przeskakuję z jednego efektu do drugiego co jakiś czas słychać
>pojedyńczy bardzo nieprzyjemny głośny trzask. Gdy po takiej zabawie próbuję
>zakończyć pracę komputera pojawiają się niebieskie ekrany i wszystko się
>wysypuje. Co do trzasków to pojawiają się one także w niektórych grach (ale
> [...]
U mnie na płycia głównej Via apollo, live wogóle nie chciał obuługiwać wave.
Puszczenie winampa kończyło się jednym wielkim nie kończącym się trzaskiem.
Dopiero po przełożenie go do slotu z 'bus masteringiem' wszystko działało dobrze.
Niestety musiałem na razie zrezygnować z live, gdyż karta tunera telewizyjnego i pewien programik
do niej wymagał właśnie tego slotu.

Pozdrowienia

Jabba

mail: jabba_at_xox.pl